Wednesday, August 10, 2016

Ambien gave filagra






+

Ambien Zombies overtage Plane (del 2) "Betty" er et real-life stewardesse, der har fået nok. Et af de største problemer Betty står på flyet er den nye bølge af Ambien zombier. I deres virkelige liv, disse er formentlig nice, normale mennesker, der blot ønsker at få lidt søvn på et fly. De vælger at tage Ambien for første gang på en stor metalrør hurtling gennem himlen og kaste tilbage et par cocktails. Resultatet er en horde af kluntet, slumrende zombie passagerer skaber kaos på flyet. Første del af Bettys forsendelse på Ambien Zombies blev så godt modtaget, vi bringer dig del to. (Høflighed: Thinkstock) Det er ligesom en Crime Scene i her Jeg var i ryggen kabys af en flyvning fra Los Angeles til New Orleans, da jeg hørte en lyd som en vandmelon rammer fortovet. Jeg snurrede rundt, og der var blod overalt. Jeg troede ærligt nogen var blevet skudt! Jeg søgte for en læge. En sygeplejerske hjalp os rense ham op og bandage hans hoved det bedste, vi kunne. Det viste sig at fyren var blevet hængt-over havde ikke spist hele dagen derefter tog en Ambien. En overdrevent venlige Zombie Hun var en pjusket udseende kvinde i hendes 50'erne. Jeg så hende svimlende at komme op andshed over til hende. Det var tydeligt, at hun sov. Hun falder ned. Jeg fat hende under armhulerne og hente hende til at gå hende på toilettet. Når vi gør det på toilettet, hun fniser og lukker døren på hendes hånd. Når Shees ud hun er en kvinde på en mission. & Quot; I & quot; m vil finde ham, "nedsættende bemærkninger hun. "Hvad?" Spørger jeg hende. Hun begynder at tømmer ned ad kirkegulvet. På række 10, standser hun. "Det er ham." Hun kravler ind i lejligheden sæde passageren i første klasse og lægger oven på ham. Han er forfærdet. Jeg panik og trække hende væk. "Det er ikke ham," Jeg irettesætte hende. På række ni hun gør det igen. & Quot; Det er ham. Det er ham. "Hun gør det med hver mand i den næste række, mere sikker hver gang, at denne gang er det ham. Når vi får at ro to, jeg glider hende i stolen ved siden af ​​sin mand. & Quot; Det er ham, "Jeg siger hende. "Jeg lover." "Jeg ville aldrig ...." På en nylig nat flyvning til Santiago, Chile den mandlige purser så en første klasses passager, nøgen som en jay fugl, vandre rundt i flyet. Han fik ham tilbage til sin plads, og troede, det var enden på det. Det er aldrig i slutningen af ​​det. Tredive minutter senere den samme fyr var nøgen igen. Denne gang blev han tisse på hans sæde ... højre ad det tøj, han netop havde taget fra. Han lagde sit tøj på igen, men i hans zombie tilstand han ikke var klar over det tøj blev gennemblødt med urin. Næste morgen passageren kiggede helt normal (selv om han ikke lugter så stor) og purser besluttede at fortælle ham om hans dårlige opførsel. Passageren blev utrolig forarget: & quot; Jeg ville aldrig tage mit tøj af på flyet hvordan tør du sige det til mig "! Den mandlige purser forblev rolig, da han svarede: & quot; Hvordan dit tøj føler & quot;? & Quot; Mit tøj kinda stive, "passageren sagde, da han rørte ved hans skjorte. "Det er fordi du tissede over dem!" Vil du have flere Betty, flere zombier? Tjek del en af ​​angreb af Ambien Zombies lige nu!


listbourgoinjallieu.blogspot.com


No comments:

Post a Comment