Friday, July 29, 2016

Filagra i medarbejder narkotika-test






+

Governmental Medarbejder g Testing - Forfatningsdomstolen Issues g test af ansatte i den private sektor har være quitemon. Lokale myndigheder har også være interesseret i test af medarbejdere til at opdage g og / eller alkohol. I modsætning til arbejdsgivere i den private sektor, er imidlertid statslige arbejdsgivere begrænset af forfatningsmæssige overvejelser. Det er godt afgjort, at g test af statslige arbejdsgivere udgør en "søg" under den fjerde ændring til USA forfatning. Mulig årsag og en dommerkendelse er generelt kræves for offentlige søgninger, selvom Højesteret har skåret ud af undtagelser. [1] Selv i de tilfælde, hvor test er tilladt under den fjerde ændring, due proces klausul og lige beskyttelse bestemmelse i forfatningen forbyder visse former for praksis og procedurer i forbindelse med test af medarbejdere. Kommunale arbejdsgivere kan drages til ansvar for mary skader, når en medarbejders forfatningsmæssige rettigheder er blevet krænket som følge af g test. [2] De første sager afgjort af USA højesteret involverer medarbejder g test var National Treasury Medarbejdere Union mod. Von Raab. 109 S. Ct. 1384 (1989), og Skinner v. Jernbane Labor Executives 'Association. 109 S. Ct. 1402 (1989). Retten vedtog en afvejning test for at afgøre, om g test af offentligt ansatte er forfatningsmæssigt tilladt, at finde, at de statslige interesser i test skal afvejes mod medarbejderens frihed og privatlivets fred interesse at afgøre, om en dommerkendelse, sandsynlig årsag eller individualiseret mistanke kræves i særlige sammenhæng. Medmindre der er "særlige behov ud over det normale behov for retshåndhævelse", som er sufficientlypelling at ovee den enkeltes privacy interesser, er en dommerkendelse og sandsynlige årsag kræves. Højesteret fandt test uden dommerkendelse tilladt i tre tilfælde: (1) toldembedsmænd er involveret i forreste linje g forbud; (2) toldere, der bærer skydevåben; og (3) togoperatører hvor et dokumenteret problem med g / alkoholrelaterede ulykker eksisterede i branchen. Retten fandt, at ansatte i disse positioner udførte opgaver "fyldt med sådanne risici for skade på andre, at selv et øjebliks bortfalder opmærksomhed kan have katastrofale konsekvenser." Da disse beslutninger, har lavere retsinstanser sggled med for rammerne af de Court'slings. Nogle domstole har fortolket thelings mere bredt end andre. Højesteret igen behandlet spørgsmålet i 1997 i Chandler v. Miller [3], når Domstolen blev bedt om at afgøre forfatningen af ​​en Gia vedtægt kræver kandidater til staten kontor for at bestå en g-test. Retten konstaterede, at kandidater til offentlige embeder er ikke "sikkerhed følsomme" og kan ikke konstitutionelt underkastes g test. Ved at nå denne konklusion Retten revideret den gældende lov, at bemærke, at for at være rimelige under den fjerde ændring en søgning normalt skal være baseret på individuel mistanke, men undtagelser er undertiden berettiget baseret på andre end retshåndhævelse bekymringer og under disse særlige omstændigheder, skal domstolene gøre en kontekst-specifik undersøgelse for at afgøre, om de enkelte privatlivets fred interesser opvejes af en tilstrækkelig vigtig statslig interesse. I dette tilfælde konstaterede Retten, at Gia viste ingen "særlige behov" for afprøvning, så selvom blev fundet metoden til at have været relativt ikke-insive afprøvningen var nheless forfatningsstridig. Domstolen fastslog, at "den foretrukne særligt behov for g test skal være betydelige -. Vigtig nok til at tilsidesætte den enkeltes anerkendte privatliv interesse, tilstrækkeligt afgørende for at undertrykke den fjerde ændring normale krav om individualiserede mistanke" [4] Staten hævdede, at afprøvningen var berettiget, fordi ulovlig g brug er ipatible med offentlig kontor og sætter spørgsmålstegn ved officielle dom og integritet, det bringer udledningen af ​​offentlige funktioner, herunder anti-g retshåndhævelse, og det underminerer befolkningens tillid og st i folkevalgte. Retten fandt imidlertid, at staten ikke viste "konkret fare krævende afgang fra fjerde ændring er mainle." [5] Domstolen fandt, at selv om en demonstreret problem med g misbrug er ikke nødvendigt i alle tilfælde at gyldigheden af ​​en testprogram, det gør fremlægge dokumentation for et behov for afprøvning og i dette tilfælde ikke en sådan begrundelse var til stede. Retten bemærkede endvidere, at Gia "tilbød ingen grund til almindelige retshåndhævende metoder ikke ville være tilstrækkeligt at pågribe sådanne afhængige individer, bør de vises i rampelyset af en offentlig scene." [6] Retten påpegede forskelle mellem denne sag og de omstændigheder stede i Von Raab sagen, herunder det faktum, at der i Von Raab der var en demonstreret problem med bestikkelse af g smuglere og medarbejderne arbejdede i en situation, hvor det ikke var muligt at underkaste dem og deres arbejde produkt til "den slags dag - til-dag stiny det er normen i mere traditionelle kontormiljøer. "[7] Det første spørgsmål i analysen er, om der er en gyldig offentlig interesse at blive beskyttet af g test. En generaliseret ønske om at eliminere g og / eller alkoholbrug blandt medarbejderne er ikke nok; arbejdsgiveren skal have en pelling interesse ", der skal beskyttes. I Chandler. Domstolen gjorde det klart, at meget mere end et ønske om at vise en symbolicmitment til sggle mod g misbrug er forpligtet til at underbygge g testprogram. [8] I Von Raab sagen, som tillod afprøvning af visse officerer i det amerikanske toldvæsen, Højesteret fandt, at den føderale regering har apelling interesse i at sikre, at toldere, der er direkte involveret i forreste linje g forbud og dem, der bærer skydevåben er ikke g forringes. [9] I Skinner sagen, fandt Domstolen, at i betragtning af den påviste problem med g og alkoholbrug blandt jernbanen operatører og alvorlig skade som følge af togulykker involverer svækket operatører har regeringen apelling interesse i at sikre, at toget operatører er ikke forringet af gs eller alkohol. Retten fandt, at disse klasser af medarbejdere udfører opgaver "fyldt med sådanne risici for skade på andre, at selv et øjebliks bortfalder opmærksomhed kan have katastrofale konsekvenser". I Skinner. Retten bemærkede også, at medarbejdere med rutinemæssig adgang til farlige nukleare anlæg også udføre opgaver fyldt med sådanne risici. Hvis en lokal regering arbejdsgiver ønsker at gennemføre en form for g og / eller alkohol-test, skal det først afgøres, hvem der skal testes, og hvorfor det er nødvendigt at teste hver enkelt gruppe. Findes der en dokumenteret g eller alkohol problem i særlige arbejdsstyrke? Er gruppen udfører opgaver, der er "fyldt med sådanne risici for skade på andre, at selv et øjebliks bortfalder opmærksomhed kan have katastrofale konsekvenser" ligner træne operatører, kernekraftværker operatører, og toldmyndighederne agenter, der er direkte involveret i g forbud og hvem bære skydevåben? Apelling interesse skal identificeres, andet end behovet for retshåndhævelse, at retfærdiggøre test. Når det er blevet fastslået, at der eksisterer sufficientlypelling "særlige behov" for at sikre, at en bestemt gruppe af medarbejdere ikke bruger gs eller alkohol, skal det afgøres, om der er andre, mindre insive midler til at aplish målet. For eksempel ville en ordentlig overvågning af medarbejdere identificere en g eller alkohol problem, eller er risikoen så stor, at der skal tages mere ekstreme foranstaltninger? [10] Er tilsyn med særlige gruppe upraktisk, som i langdistanceflyvninger ck chauffører, der udfører deres job alene i lange perioder uden opsyn? Hvis test er bestemt til at være det eneste effektive middel under de omstændigheder, skal det relevante testprogram overvejes. Flere muligheder orbinations af testmetoder er generelt ansat: (1) jobansøgere, (2) medarbejdere, der med rimelighed mistænkes for at være nedsat som følge af g eller alkohol brug, (3) at alle ansatte på en tilfældig eller periodisk (herunder årlige physicals og vende tilbage til arbejde test) grundlag, og / eller (4) ansatte, der er involveret i en ulykke eller anden hændelse relateret til den offentlige sikkerhed. Afprøvningen Programmet skal stå i rimeligt forhold til de særlige statslige behov skal forkyndes, med alle de forhold, der overvejes. Med hensyn til jobansøgere, har domstolene rutinemæssigt fastslået, at offentlige arbejdsgivere kan kræve successfulpletion af en screening g som en betingelse for ansættelse i eller forfremmelse til en sikkerhed følsom position. [11] Desuden er det blevet fastslået, at g screening af en ansøger er mindre insive hvor ansøgeren allerede er forpligtet til at gennemgå en lægeundersøgelse, der kræver en blod - eller urinprøve. [12] Men engros afprøvning af ansøgere til regeringens beskæftigelse uden hensyn til arten af ​​den holdning er ikke blevet opretholdt i en domstol i denne jurisdiktion, og Tennessee Attorney General er af den opfattelse, at praksis er forfatningsstridig. [13] En føderal byretten SCK ned som forfatningsstridig en Gia vedtægt kræver rutinemæssig afprøvning af alle ansøgere til staten beskæftigelse. [14] I overensstemmelse hermed rutinemæssige test før ansættelse bør kun anvendes for ansøgere, der vil besætte følsomme positioner. Ansøgere bør informeres på forhånd om kravet test, og test bør begrænses til dem, der er blevet foreløbigt udvalgt til stillingen. [15] USA Højesteret har aldrig godkendt nogen form for test for medarbejdere i ikke-følsomme positioner, herunder mistanke-baserede test. [16] Dog rimelig mistanke test er en udbredt opfattelse at være berettiget til alle offentligt ansatte, og Tennessee Attorney General synes at være af den opfattelse, at en sådan test er tilladt uanset den følsomme karakter af stillingen. [17] Indtil problemet er løst, kan det være uklogt at teste eventuelle medarbejdere i ikke-følsomme positioner. Selv for de ansatte i følsomme stillinger, er undersøgelsen ikke her. Der skal være en rimelig, individualiseret mistanke om g brug eller forringelse på told. [18] ubekræftede tips og "fornemmelser" er ikke nok. Endvidere har domstolene rutinemæssigt fastslået, at mistanke om off-duty g eller alkoholforbrug ikke vil retfærdiggøre test, medmindre det resulterer i on-the-job værdiforringelse. For eksempel, en distriktsdomstol i Tennessee fundet, at en arbejdsgivers bekymringer, off-duty g brug kan forringe ydeevnen på stedet var legitimt for ansatte på Oak Ridge atomvåben anlæg, hvor den potentielle skade for samfundet, der kan være forårsaget af en forringet medarbejder var "uigenkaldeligt" og "katastrofale." [19] En erklæring citeret af Tennessee Attorney General er insctive på dette punkt: "staten, som arbejdsgiver, har simpelthen ingen virksomhed forsøger at opsnuse private forseelse, der ikke påvirker job ydeevne. "[20] Stikprøvekontrol er den mest problematiske af alle testmetoder, og domstolene har været tilbageholdende med at tillade stikprøvekontrol, undtagen i situationer, hvor potentialet for skade på offentligheden som følge af medarbejdernes værdiforringelse particularlypelling. Domstolene har været tilbageholdende med at udsætte den gennemsnitlige offentlige medarbejder, der har givet nogen indikation af forseelser til en procedure, så offensiv som beingpelled at producere kropsvæsker til undersøgelse af sin arbejdsgiver. Stikprøvekontrol er blevet stadfæstet af Højesteret på toldområdet er involveret i forreste linje g forbud agenter og dem, der bære skydevåben, og toldmyndighederne agenter, der er Ensted med ly følsomme klassificerede oplysninger påvirker den nationale sikkerhed. Føderale byretter i Tennessee og sjette Circuit Court of Appeals har tilladt stikprøvekontrol af brandmænd, politifolk, der udfører skydevåben og arbejdstagere på atomvåben anlæg. [21] Andre domstole har tilladt stikprøvekontrol kun i stillinger, der er konstateret, at involvepelling bekymringer offentlige sikkerhed. Domstolene er på ingen måde ens i deres bestemmelse af, hvad der udgør en tilstrækkelig offentlig sikkerhedsproblem for retfærdiggøre stikprøvekontrol, og loven er i rivende udvikling som nye tilfælde besluttet og gamle væltede. Den Tennessee justitsminister har afgivet udtalelse, at stikprøver er forfatningsstridig medmindre positionen involverer den offentlige sikkerhed. [22] Selv om Tennessee højesteret ikke har gjort nogen bestemmelse om dette spørgsmål, Massachusetts højesteret har fastslået, at tilfældige g test, selv af politi og brandfolk, er forfatningsstridig under Massachusetts forfatning. [23] Post-ulykke test var tilladt af Højesteret i Skinner for jernbanen medarbejdere, der var direkte involveret i en ulykke. Afprøvningen skal være begrænset til de medarbejdere, der rent faktisk kunne have forårsaget ulykken. Lavere domstole, herunder sjette Circuit, har tilladt testning efter uheld af massetransportsystemer drivere. [24] Skriftlige politikker og procedurer skal være i kraft, og de formidlede oplysninger til medarbejderne. Selv hvor test er berettiget ved starten, er det også skal være rimelige i dens gennemførelse. Afprøvningen skal være i overensstemmelse med etablerede politik og ikke underlagt skøn officerer i marken. "En væsentlig formål med en dommerkendelse krav er at beskytte privatlivets fred interesser ved at sikre borgerne underlagt en ransagning eller beslaglæggelse, at sådanne insions ikke tilfældige eller vilkårlige handlinger regeringens agenter." [25] Når arrestordren og sandsynlige årsag krav er fjernet, andre sikkerhedsforanstaltninger er nødvendige for at erstatte dem. Både de omstændigheder, der begrunder test og de tilladte grænser for insion skal defineres snævert og specifikt, og de politikker og procedurer skal være kendt for medarbejdere, der er omfattet af test. Der skal træffes alle rimelige foranstaltninger for at beskytte medarbejderens ret til privatliv. Medarbejderne skal informeres på forhånd af de gange, de vil blive testet. Der skal træffes de skal udføres af kvalificeret personale og pleje tests for at sikre nøjagtigheden af ​​testresultaterne. skal ikke overholdes Det handler om produktionen af ​​prøven, medmindre der er grund til at tro, at prøven vil blive forfalsket. Testresultaterne skal holdes fortroligt. Hvis testresultaterne er positive, skal en anden test administreres for at bekræfte det positive resultat, og medarbejderen skal have mulighed for at tilbyde en rimelig forklaring. Skal arbejdsgiveren have en politik på plads, før tester en medarbejder baseret på rimelig mistanke? Føderale agenturer effektivt kan ikke teste deres ansatte, indtil en politik andprehensive standarder og procedurer er på plads. [26] En skriftlig politik og procedurer til test bør etableres før teste eventuelle medarbejdere, og det er ikke rmended at test af nogen art anvendes forud for gennemførelsen af ​​politikker og procedurer. Men under presserende omstændigheder, såsom hvor positionen involverer ekstremt farlige aktiviteter med vitale offentlige sikkerhed interesser på spil, og arbejdsgiveren har pålidelig dokumentation for en medarbejders on-the-job værdiforringelse, kan domstolene være mere tilbøjelige til at tillade mistanke-baserede test i fraværet af skriftlige politikker og procedurer. [27] Imidlertid bør behovet for en sådan test være meget sjældne. Selvom de lokale regeringer ikke er forpligtet til at bruge føderale retningslinjer (medmindre en statstilskuddet er involveret), har det amerikanske Department of Health og Human Services (HHS) udstedt obligatoriske retningslinjer for afprøvning af offentligt ansatte, der kan anvendes som et eksempel for at udvikle et testprogram . Desuden har National Institute on g Abuse (Nida) udviklet aprehensive g-fri arbejdsplads program, der omfatter test. Et program modelleret efter den føderale retningslinjer og Nida model program vil sandsynligvis modstå forfatningsmæssig udfordring. Under HHS retningslinjer, føderale agenturer forpligtet til at bruge laboratoriefaciliteter, der er certificeret af den føderale regering. Retningslinjerne er fastlagt kriterierne for certificering af en facilitet. Enhver test facilitet, at en arbejdsgiver planer om at bruge skal være på den føderale liste over certificerede anlæg, eller en uafhængig undersøgelse af anlægget bør gøres for at afgøre, om det opfylder de føderale kriterier. Brugen af ​​testfaciliteter, der ikke ansætter pålidelige metoder og følger korrekte procedurer kan medføre et program til at være forfatningsstridig. Arbejdsgiveren skal grundigt undersøge alternative forsøgsmetoder til rådighed, for at bestemme nøjagtighed og pålidelighed, samt evnen til at detektere on-the-job værdiforringelse. For eksempel kan ved hjælp af en ånde test for alkohol eller en spyt test for marihuana være mere effektiv i at begrænse søgningen til on-the-job brug og kan gøre den tekniske kontrol mere rimeligt forhold til formålet. Den føderale retningslinjer og Nida model indeholder specifikationer for testmetoder. Listen over stoffer, der vil indgå i afprøvningen også skal fastlægges. Afprøvningen bør begrænses til stoffer, der menes at være fremherskende i den almindelige befolkning, og bør ikke indeholde stoffer, som ikke menes at påvirke job ydeevne. [28] Lokale retshåndhævende embedsmænd eller amtet sundhed afdeling kan være til hjælp i denne henseende. [1] "særlige behov" undtagelse fra kravet warrant omfatter uhjemlede af bygninger ved sundhed og sikkerhed inspektører og andre administrative søgninger. Denne "særlige behov" undtagelse synes at være grundlag for at tillade g test af offentligt ansatte, selvom velsagtens søgningen undtagelsen administrative var kun beregnet til ransagninger af steder og ting, og blev aldrig til formål at udvide til insive kropslige søgninger. De sager, der beskæftiger sig med uhjemlede persongrupper involverer generelt handling retshåndhævelse og har krævet presserende omstændigheder og individualiseret mistanke. g test af offentligt ansatte ligger et sted mellem disse to typer af søgninger. En analyse af udviklingen af ​​undtagelserne til kravet warrant er uden for rammerne af denne publikation. For yderligere information, se Schulhofer, På den fjerde ændring rettigheder loven Abiding Public. 1989 Sup. Ct. Rev. 87; Bemærk, regeringen g Test: et spørgsmål om rimelighed. 43 Vand. L. Rev. 1343 (1990). [2] Se fx Johnson v. City of Plainfield. 731 F. Supp. 689 (DNJ 1990) (by holdes ansvarlig for mary erstatning efter § 1983, fordi det vakte politifolk og brandmænd, mens på arbejde for uanmeldt masse urinanalyse, observeret ved at teste agenter, de der testede positiv blev straks bragt til ophør Staden skriftlig politik) ; Capua v. City of Plainfield. 643 F. Supp 1507 (DNJ 1986) (byens test overtrådt medarbejdernes 14. Ændring ret til en retfærdig rettergang: ingen forudgående varsel, manglende udstede standarder, manglende beskyttelse fortrolighed, manglende kopier af resultater, og manglende pre-terminering høring). [3] 520 US 305, 117 S. Ct. 1295 (1997). Se også, Lanier v. City of Woodburn. 518 F.3d 1147 (9. Cir. 2008). Premier InfoSource - g Test & amp; Beskæftigelse Screening Processen med beskæftigelse screening udnytte professionelle baggrundstjek er en gennemprøvet afskrækkende og det bedste forsvar mod uagtsom leje praksis. Baggrund kontrol, herunder strafferegistre, cpr Søgninger og Kontrol, Driving Records, kredithistorie, Beskæftigelse og Educational Kontrol tillader arbejdsgivere mulighed for at vurdere og evaluere en ansøgers egnethed til et bestemt job eller position. baggrundstjek kombineret med Pre-beskæftigelse g Test afspejler yourpanies dedikation andmitment at forsikre en sikker og produktiv arbejdsplads. Pre-beskæftigelse screening er ikke længere forbeholdt kun largepanies med ubegrænset budgetter. Alle arbejdsgivere kan nu nyde fred i sindet og sikkerhed, som professionelle baggrundstjek til rimelige priser. kontrol grundlæggende baggrund kan aplished hurtigt og præcist, og alle til en minimal pris. kan etableres g testprogrammer for pre-beskæftigelse, post ulykke, tilfældig, tilbagevenden til arbejde og rimelig grund. Alle g test er gennem Substance Abuse og Mental Health Services Administration (SAMHSA) certificerede laboratorier og inkluderer GC / MS Bekræftelse og MRO anmeldelser. Landsdækkende indsamlingssteder og on-site Collection kapaciteter gøre processen hurtigt, nemt og bekvemt. Bare starte din g Gratis arbejdspladsen Program? Lad et af vores nyttige konto Repræsentanter hjælpe dig med at etablere dit program i fullpliance med alle føderale og statslige forordninger. Premier InfoSource kyndige kundeserviceafdeling vil hjælpe dig med alle aspekter af beskæftigelse screening proces. Ingen telefonsvarer i åbningstiden forsikrer levende kundeservice støtte til at besvare dine spørgsmål eller bekymringer. Brug for adgang til dine oplysninger 24/7? Vores & quot; State of the Art & quot; Client Area tilbyder sikker online-adgang til bestilling af baggrundstjek og hente rapporter, når du finder det belejligt. Bestemmelse ordrestatus, re-udskrivning af rapporter eller enhver anden form for forskning i yourpanies screening beskæftigelse og g test aktivitet kan gøres ved blot at logge ind i beskyttede Client Area.


stockersaintmichelsurorgeu.blogspot.com


No comments:

Post a Comment