Tuesday, July 12, 2016

Valium , vicodin , xanax






+

Valium, Vicodin, Xanax joey. b sagde: 18-03-2013 16:29 Valium, Vicodin, Xanax Jeg går ind for en nyre stent fjernelse på onsdag. Sidste gang jeg gik, lægen ordinerede 10 mg Valium 1 time før proceduren, 2 af 500 mg Tylenol 45 minutter før proceduren, og 5mg mere Valium 1/2 time før proceduren. Jeg tog også (på min egen) .25mg af Xanax 15 minutter før proceduren. Intet af det virkelig syntes at hjælpe meget. Jeg har virkelig ikke engang få nogen form for buzz, endsige smerte eller angst relief. Det gjorde ondt ligesom dælen. Så denne gang, jeg tænker på at tage; .25mg Af Xanax 1-1 / 2 timer før proceduren, 10 mg Valium 1 time før proceduren, en 7,5 / 750 mg Vicodin 45 minutter før proceduren, og 5mg mere af Valium 1/2 time før proceduren. Vil det være rimeligt, eller er jeg skubber grænsen? Jeg er ikke en rekreativ g bruger, så jeg har ingen erfaring med nogen af ​​disse ting, andet end når jeg har helbredsproblemer, hvor de giver mig codine, vicodin, Xanax, etc, jeg virkelig dont 'føler sig meget af eventuelle virkninger på alle. Selv med Novocaine eller Lattergas hos tandlægen, de holder på at give mig mere og mere, og siger & quot; er du sikker på det er ikke at tage effekt endnu & quot ;, og de skal give mig langt mere end normalt for den at have nogen effekt på mig. Så jeg ønsker at tage nok, at det vil hjælpe mig gennem proceduren (de holder et lys, en visning rækkevidde, og en grabber op din penis ind i din blære og udtrække en stent, der går op i din nyre, mens du er vågen, med ingen medicin overhovedet, medmindre du beder dem (som jeg gjorde) at få valium og Tylenol eller Vicodin). Så går tilbage til mine planer. 25 mg Xanax 1-1 / 2 timer før proceduren, 10 mg Valium 1 time før proceduren, en 7,5 / 750 mg Vicodin 45 minutter før proceduren, og 5mg mere af Valium 1/2 time før proceduren, er det rimeligt, eller farlig?


stockertourst.blogspot.com


No comments:

Post a Comment